Logisztikai - szállítmányozási ügyintéző

Logisztikai - szállítmányozási ügyintéző

Főbb feladatok

  • be- és kiszállítások megszervezése, folyamatos egyeztetés a szállítókkal, belső raktárakkal és ügyfelekkel;
  • fuvarrendelés, szállítási dokumentációk elkészítése, összeállítása;
  • anyagok átvétele, kiszállításra előkészítése, átadás a szállítók részére;
  • havi összesítések, adatok egyeztetése a szállításokkal kapcsolatban;
  • anyagmozgatási feladatok.

Szakmai elvárások

  • érettségi;
  • szállítmányozási ismeretek;
  • legalább 2 éves tapasztalat hasonló munkakörben.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • vámügyintéző OKJ végzettség, vagy vám-, jövedéki- és termékdíj ügyintéző OKJ végzettség;
  • targoncavezetői OKJ-s szakképesítés és jogosítvány az alábbi kategóriákra: gyalogkíséretű targonca (3312), vezetőüléses targonca (3324).

Mit ajánlunk/Juttatások

  • stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség;
  • felelősségteljes, változatos munkakör;
  • versenyképes juttatási csomag.

Személyiségbeli elvárások, kompetenciák

  • pontos, precíz munkavégzés, jó problémamegoldó képesség;
  • egyéb kompetenciák: megbízhatóság, terhelhetőség, csapatmunka.

Állás adatai

Állás azonosító: 44
Pozíció pontos megnevezés: Logisztikai - szállítmányozási ügyintéző
Munkavégzés helye: Budapest
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Logisztikai - szállítmányozási ügyintéző